Microsoft Dynamics NAV er et brugervenligt system til virksomhedsstyring.
Det er hurtigt at implementere og hjælper over 100.000 virksomheder verden over med administration af deres økonomi og regnskab, drift og forsyningskæde.
Dynamics NAV er en del af en komplet virksomhedsløsning fra Microsoft, som hjælper til at effektivisere arbejdet og skabe vækst. Begynd med det, du har brug for i dit daglige arbejde og tilpas nemt i takt med ændringer i virksomhedens behov. Du vælger selv, om din løsning skal ligge på egne servere eller i Microsoft Skyen.
Du får en samlet stærk ERP platform i din virksomhed.
Med Dynamics NAV 2016 har Microsoft lyttet til både brugere og partnere og dermed skabt et moderne økonomisystem, der bygger videre på tidligere versioner.
- Bedre overblik og tilgængelighed.
- Ny og forbedret klient for den enkelte medarbejders tilgang gennem Rollecenteret.
- Kan anvendes på flere typer enheder eks. via browser eller en App til din tablet.
- Åbenhed gennem anvendelse af webservices.
- Du kan selv tilpasse dine rapporter i Dynamics NAV 2016 med Word.
- Markant forbedring af integration til Excel.
- Bedre kontrol på fakturering, saldolister og kundekreditter.
Du kan købe Dynamics NAV 2016 som en Starter Pack, eller som en Extended Pack.
Starter Pack indeholder de mest anvendte basisfunktioner. Pakken indeholder endvidere 3 samtidige brugere. Denne licens vil passe de fleste kunder.
Har du behov for mere funktionalitet end der findes i basis, vælger du Extended Pack.
Funktionaliteten i Extended Pack indeholder, udover Starter Pack, også alle øvrige moduler som Service, Produktion, CRM, komplet Warehouse og meget mere.
Microsoft frigav den 5. oktober Dynamics NAV 2016. Læs her, hvilke forbedringer den nye version indeholder:
CRM online
- I Dynamics NAV 2016 er vægten lagt på at forbedre den direkte integration til Dynamics CRM samt udvikle nye workflows, som letter arbejdet på tværs af Dynamics CRM og Dynamics NAV 2016.
e-Everything
- E-everything bevirker en indbygget integration til elektronisk fakturering samt OCR dokumentscanning (afløftning af data fra scannede dokumenter eller PDF).
- Forbedringer til valutahåndtering samt automatisk opdatering af disse.
Workflow
- Dynamics NAV 2016 giver nye og mere avancerede muligheder for automatisering og digitalisering af processer og arbejdsgange.
Functionality
- Nu er det muligt at få et preview af bogføringen, det vil sige, at man kan se påvirkningen af den, inden den endelige bogføring.
- I Dynamics NAV 2016 bliver det endvidere nemmere at periodisere.
Engineering
- Microsoft forventer at frigive nye versioner hvert år, og hver måned leverer de nye opdateringer til eksisterende versioner.
- Dynamics NAV 2016 understøtter Windows 10
- En testautomatisering for partnere.
Office 365
- En bedre integration til Office 365 hjælper med at gøre det mere enkelt og smidigt at arbejde på tværs af Microsoft Dynamics NAV og Office 365.
Azure
- I Dynamics NAV 2016 kan du konfigurere Dynamics NAV Server instansen til at oprette en sikker forbindelse til en Microsoft Dynamics NAV-database, som kører på en managed SQL-database-as-a-service eller Azure SQL Database.
Azure er Microsofts SQL-database der tilbydes som Cloud service fra Microsofts datacenter.
Denne mulighed findes også i tidligere versioner af Dynamics NAV, men er forbedret i Dynamics NAV 2016.
Windows
- Der er lavet en del forbedringer i tablet klienten. I Dynamics NAV 20156 kan du også bruge systemet på din smartphone, hvor skærmen er mindre end 7”.
Vil du høre mere om Dynamics NAV 2016?
Kontakt os og få en snak om, hvilke fordele din virksomhed vil opnå med en opgradering eller en helt ny installation – vi står klar til at hjælpe dig!
Opgradering til NAV 2016
Et opdateret Dynamics NAV program er et must for virksomheder i vækst og forandring. Dynamics NAV 2016 er smartere, hurtigere og enklere at arbejde med.