Tillægsmoduler Dynamics NAV

Microsoft Dynamics NAV (tidligere Navision) indeholder en bred vifte af moduler, der for nogle virksomheder fuldt ud vil dække behov og ønsker. For andre virksomheder vil det dog være nødvendigt at udvide standardløsningen med ny funktionalitet.

Ensure IT samarbejder med de bedste partnere på markedet og kan således tilbyde en række værktøjer og tillægsprodukter, der på hver deres område bidrager til værdiskabelsen af netop den Dynamics løsning, som din virksomhed har brug for.

Her er et udpluk af de tillægsprodukter vi forhandler:

Continia:

  • Continia Payment Management. Her kan du samle virksomhedens betalinger og overføre betalinger og fra dit bankprogram
  • Continia e|faktura. Her kan du afsende og modtage fakturaer i elektronisk direkte til Dynamics NAV. Du strømliner og automatiserer dine arbejdsgange, når det gælder salgs- og købsfakturering
  • Continia Document Capture. Den bedste og mest komplette løsning til indscanning af fakturaer og andre dokumenter direkte fra Microsoft Dynamics NAV!

Læs mere om Continia og deres produkter på www.continia.dk

[wppa type=”slideonly” album=”1″ align=”center”]Any comment[/wppa]

LESSOR:

  • LESSOR Payroll til Dynamics NAV er til dig, der selv vil håndtere løn- og personalefunktionens opgaver.
  • LESSOR Human Resources er et fuldt integreret personaleadministrations- og udviklingssystem.
  • LESSOR Time & Attendance leverer informationer, der kan danne grundlag for opfølgning og ressourceoptimering

Læs mere om Lessor og deres produkter på www.lessor.dk

Vide mere om tillægsprodukter til NAV?
kontakt os og få en snak om hvilke fordele din virksomhed kan opnå med et tillægsprodukt til NAV.